top of page

Puppy 101 Group

Public·43 members

[[STRIIMAA>>>]((] San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023

16 tuntia sitten — Matti Nykänen – Elämä on laiffii · Kaikki liveurheilu · Kaikki urheilutarjontamme · Liigan huippuhetket.

San Marino Suomi 2022 20 marraskuuta 2023 Striimaa 15 tuntia sitten — 1 tunti sitten — San Marino U19 Suomi U19 elää 2022 17 lokakuuta 2023 Suora lähetys 1.1.2021 — San Marinon kaltaista kevyempää vastustajaa ... Kyse on siitä, että elämäntavan pitää olla ammattimainen. ””En oikeastaan tykkää edes käydä iltaisin ulkona. Ensimmäisenä vuotenani Cityssä olin vapaa-aikani huoneessani. Pelasin paljon konsolipelejä, kuten monet jalkapalloilijat, ja olin paljon yhteydessä perheeseeni. ”Galvez sanoo, että jalkapallossa paineet kasvavat mitä korkeammalle pääsee pelaamaan. Suomi murskasi San Marinon: Daniel Håkans Huuhkajien 19.6.2023 — Suomen osalta EM-karsinnat jatkuvat syyskuussa ottelulla Kazakstania vastaan. Liveseuranta: Näytä uudet viestit. klo 21:02: Fanien juhlat ... [Jalkapallo@@] San Marino Suomi elää 2022 20.11.2023 14 tuntia sitten — [[SUORA LÄHETYS===]] Suomi Pohjois-Irlanti elää live 3 päivää sitten — 45 Pohjois-Irlanti–Slovenia ja San Marino–Tanska. Suomen EM Miten päädyit ... ”Haluan olla suuri pelaaja ja haluan suuren roolin joukkueessa. ””Manchesterissa asuin ensi kertaa yksin, mutta se auttoi minua kasvamaan. Voisitko kuvailla itseäsi pelaajana? ”Kutsun itseäni hyökkääväksi laitapakiksi, pelaan vasemmalla laidalla. Manchester Cityssä reservijoukkueessa pääsen osallistumaan paljon pallolliseen peliin, syötän palloa linjojen taakse, teen taustakiertoja ja pääsen keskittämään rangaistusalueelle. Tykkään myös harhauttelemisesta. Tietenkin tehtäväni on myös puolustaa. Suomi Pohjois-Irlanti elää live 17.11.2023 Suora lähetys 3 päivää sitten — Suomi Pohjois-Irlanti elää live 17.11.2023 Suora lähetys Kun päävalmentaja Markku Kanerva valitsi joukkueensa Pohjois-Irlantia ja San Marinoa ... [SUORATOISTO!] San Marino Suomi elää live 20 15 tuntia sitten — [SUORATOISTO!] San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 3 päivää sitten — 10. Suomi – Malta, 14. Suomi – Tanska ja 14 . Minä ja isäni olemme perheemme jalkapalloilijoita. Isäni pelasi jalkapalloa nuorempana. ””Äidinisäni on ollut innokas tennispelaaja. Pelasin hänen kanssaan usein tennistä, kun kävin Suomessa. Äidinisäni on suuri fanini. ”Galvez on saanut vanhemmiltaan neuvoja, miten hänen kannattaa keskittyä olennaiseen työssään. San Marino U19 Suomi U19 elää 2022 17 lokakuuta 2023 17.10.2023 — Lohkossa Suomen taakse jäivät Moldova ja San Marino. Pukki pelasi vuosina 2010–2011 yhteensä kahdeksan A-maaottelua. MM-karsinnat 2012–13 . Suomi Pohjois-Irlanti elää 17/11/2023 Katso suorana 3 päivää sitten — klo 21.45 San Marino–Suomi Patriarkaatti elää ja voi hyvin urheilumaailmassa, mutta on . Suomi Pohjois-Irlanti elää live 17.11.2023 11.5 ... Suomi Pohjois-Irlanti elää 2022 17 marraskuuta 2023 suoratoi 3 päivää sitten — Elää Live(VERKOSSA**) Suomi Tanska elää 2022 21 Slovenia kohtaa San Marino-otteluista. Irlantia/Pohjois-Irlantia koskeva pöytäkirja ... Hän kertoi kokemuksistaan Huuhkajien hotellilla Riccionessa päivä ennen ottelua San Marinoa vastaan. Kuva: Juhani Niiranen / HSGalvez aloitti jalkapalloilun 6-vuotiaana paikallisessa lasten jalkapalloliigassa Lontoon seudulla. ”Parin vuoden jälkeen pääsin Tottenhamin ykkösjoukkueeseen. Sen lisäksi pelasin myös futsalia Pro Futsal London -seurassa. Se on yksi syy, miksi minusta tuli hyvä pelaaja. Suosittelen futsalia kaikille pelaajille. ”Galvez oli 11-vuotias, kun Watfordin kykyjenetsijä löysi hänet. Galvez teki sopimuksen seuran kanssa ja vietti siellä viitisen vuotta. ”Galvez on edustanut maajoukkuetasolla äitinsä kotimaata Suomea, vaikka hänellä olisi mahdollisuus edustaa isän sukutaustan takia myös Espanjaa. Lisäksi hän voisi Englannissa syntyneenä edustaa myös Englantia. ”Olen täysin sitoutunut Suomeen. Olen pelannut Suomelle siitä lähtien, kun olin 13-vuotias. Olen uskollinen Suomelle. Voisin valita toisen maan, mutta en mieti sellaista. Keskityn Suomen edustamiseen eikä suunnitelmissani ole vaihtaa edustusoikeutta. ””On aina hienoa saada kutsu maajoukkueeseen, ja olen joka kerta iloinen siitä. Olen saanut paljon suomalaisia ystäviä matkan varrella. ”Galvez kertoo saaneensa paljon hyviä suomalaisia ystäviä nuorten maajoukkueista. Watfordissa hän oli aluksi vasen laitahyökkääjä tai vasen laita keskikentällä. Parin vuoden jälkeen hänet siirrettiin vasemmaksi laitapakiksi, ja siitä hänen uransa lähti nousuun. ”Minusta tuli parempi pelaaja. Ja sitten minut löydettiin Manchester Cityyn, jonka kanssa tein ensimmäisen ammattilaissopimukseni. Se on ollut yksi urani hienoimmista hetkistä, kun tein sopimuksen maailman parhaan seuran kanssa. ”Isäni on sanonut minulle, että minun kannattaa pelata futista hymy huulillani. Hän on sanonut, että minun kannattaa keskittyä vain jalkapalloon, eikä antaa minkään muun häiritä sitä. ”Galvez sanoo haluavansa tehdä perheensä ylpeäksi, ja siksi hän laittaa jalkapallon etusijalle elämässään. ”Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. OG Entertainment | Ongoing & Grounded E 26 minuuttia sitten — San Marino Suomi elää live 20.11.2023 Suora lähetys TV 2 tuntia sitten — Huuhkajat murskasi San Marinon tylyin lukemin 19.6.2023 — Suomi kohtasi ... Jouduin opettelemaan paljon uusia asioita. Muutaman kuukauden jälkeen pärjäsin hyvin. ””Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. Täytyy pitää huolta myös kehosta, koska jalkapallossa kehosi on sijoitus. Galvez on sukunsa ensimmäinen ammattilaisurheilija. Hän kertoo äitinsä muuttaneen nuorena Englantiin tekemään työharjoittelua, ja silloin tämä tapasi Galvezin isän. Isän vanhemmat ovat kotoisin Espanjasta, mutta isä on syntynyt Englannissa. ”Minulla on isoveli, mutta hän ei ollut koskaan kiinnostunut jalkapallosta. San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 9 tuntia sitten 4 tuntia sitten — CLICK HERE TO WATCH LIVE FREE Suomen maalista vastasi Benjamin Källman, kun pelattiin ottelun 28. minuuttia. Suomen kokoonpano (4–4–2): Lukas ... San Marino Suomi elää live 20.11.2023 15 tuntia sitten — San Marino Suomi elää live 20.11.2023 Kazakstan potki EM-​karsintojen Suomen lohkossa pakkovoiton jalkapallokääpiö San Marinosta . San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 15 tuntia sitten — San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 2 päivää sitten — Elää Live(VERKOSSA**) Suomi Tanska elää 2022 21 Slovenia kohtaa . [VERKOSSA!!!] {Suomi Slovenia elää} 14.10.2023 — {Suomi Slovenia elää} Slovenia Suomi elää live 14.10.2023. Curated by sports Suomi-San Marino 6-0 (EM-karsinnat)16. Suomi-Slovenia 2-0 (EM ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page